اخیرا شرکت Yahoo با ارائه ظاهر جدیدی برای سرویس Email خودش تونست دل خیلی از کاربرای قدیمیش رو که کم کم داشتن از Yahoo نا امید میشدن رو بدست بیاره. خود من که در ابتدا از Yahoo mail استفاده میکردم چند سال پیش به سرویس Gmail شرکت Google نقل مکان کردم ولی این تغییرات جدید در Yahoo mail منو خیلی تحت تاثیر قرار داده تا اونجا که اخیرا یکسری ای عملیات اینترنتی خودم رو از طریق Yahoo mail انجام میدم. این تغییرات محدود به سرویس Email شرکت Yahoo نمیشه بلکه میشه اونو در سرویسهای دیگه، مثل Flickr، Yahoo Messenger، Yahoo Calendar و سرویسهای دیگه Yahoo دید. جا داره که یاد آوری کنم شروع کننده این تغییرات، CEO جدید شرکت Yahoo یعنی خانوم مریسا مایر بوده که پس از سالها کار و تجربه در Google به شرکت رغیب یعنی Yahoo پیوست. بعد از پیوستن خانوم مریسا مایر به Yahoo سیاستهای جدید دیگری هم بکار برده شد که در آثر اونها Yahoo دست به تصاحب شرکت ها و یا سرویسهای محبوب بین استفاده کنندگان اینترنت زد، مثل خرید سرویس Tumblr و تعداد قابل توجهی از شرکتهای Strart up بوده. تا اینجای کار که نتیجه حضور ایشون مثبت به نظر میاد. امیدوارم که کیفیت سرویسهای Yahoo همینطور هر روز بهبود پیدا بکنه. آه، داشت یادم میرفت، اخیرا Yahoo لوگوی خودش رو بعد از سالها بروز رسانی کرده و به اون شکل مدرن تری داده، هرچند من از لوگوی قبلیش بیشتر خوشم میومد.